Direktlänk till inlägg 21 juni 2016

Min resa

Av Sandy - 21 juni 2016 22:11

Bra att jag uppdaterade om att jag skulle starta en resa men aldrig vad jag gjorde. Den 21 December började jag gå på en diet med shaker som heter Modifast. Skulle enbart dricka det fyra gånger om dagen tills den 18 Januari detta år. För den dagen fick jag sätta mig i bilen med min pappa som fick köra mig ifrån Hedemora till Mora. I Mora väntade läkarna på mig på lasarettet. Jag skulle nämligen göra en GBP-operation. Nu har det gått ett tag och jag är verkligen 100% på bena igen och lever normalt men med en liten magsäck. 


Men nu har jag en ny dator igen och ska försöka börja blogga igen på nytt. Men de kommer nog bara när något speciellt händer. Men nu är ni som är kvar och läser lite mer uppdaterade. Finns en instgram som ni kan följa som heter zZandrisch_wightlose Finns taggad i alla bilder jag har på min main instagram.


Tack & Hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy - 1 februari 2017 01:40

Har under de senaste dagarna börjat saknar att blogga en hel del. Efter att ha varit på två läkarbesök idag bestämt mig att blogga igen eller i alla fall försöka. Men det är så mycket som händer och det är svårt att hinna med blogg + livet. Men ska g...

Av Sandy - 27 juni 2016 17:59


Idag är en sån där dag jag bara vill göra mig lite fint. Så det vad dags att färga håret åter igen samt äta lite thai-mat. Nu ska vi bara vänta på att färgen ska värka klart så jag blir rödhårig åter igen. En kaffe på detta och livet känns sådär bra ...

Av Sandy - 18 december 2015 12:21

Att veta att det bara är 2 hela dagar kvar innan jag börjar min resa. Jag är så nervös när jag tänker på det att de är sjukt. Har Sara att prata med om allt då pappa redan åkt till stugan och inte kommer hem förens vad jag tror den 23. Sedan åker ige...

Av Sandy - 15 december 2015 23:27


Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att öppna min blogg igen. Jag älskade detta så mycket så varför ska jag låta några hemska människor hålla mig ifrån något jag älskar? Men det är så mycket som hänt sedan jag bloggade senast. Jobbar fort...

Av Sandy - 10 april 2015 22:34

Så mycket skit de varit senaste tiden. Det är något sjukt. Människor är idiote helt enkelt. Förstår seriöst inte hur någon står ut att leva så här. Våran värld är så fuckad att de finns inte.   Har inte skrivit på bloggen på as länge och kommer ...

Follow on Bloglovin

           

Sandra (Sandy) är en tjej på 22 år. Bor i byn Vikmanshyttan utanför Hedemora i Dalarna. Bor tillsammans med hela familjen mamma, pappa, hunden Jax och katten Frazze. Just nu arbeter hon på Hemtjänsten i Hedemora kommun.

 

Älskar livet och tycker om att göra det där lila extra för att vara glad.

 

Här kan ni läsa om hennes liv, både upp- och nergångar och annat roligt. Planerar att bli mer aktiv med video bloggar inom en snar framtid.

 

Har ni några frågor om mig så kan ni ställa dem i rutan nedan:

7 besvarade frågor

Kategorierna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

F O L L O W !

      Instagram

.......

Senaste på: I N S T A G R A M


Ovido - Quiz & Flashcards