Direktlänk till inlägg 12 december 2013

105 frågor för jag har tråkigt

Av Sandy - 12 december 2013 17:34

1. är du kär? - Nej
2. har du snusat? - Ja
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - Inte med mening
4. har du legat i sängen brevid en kille? - haha ja
5. har du blivit dumpad? - Japp
6. har du blivit slagen allvarligt? - Inte "allvarligt" illa
7. tar du droger? - Cigg räknas som laglig drog
9. har du pussat en tjej? - Yes
10. hatar du någon? - Japp
11. älskar du någon? - Mina flickor
12. har några av dina vänner svikit dig? - haha japp!
13. har du djur? - Japp två st
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - öhm.. Ja?
15. hatar du dig själv? - Oftast
16. gillar du orange? - Nej
17. har du haft/har oskyddat sex? - Japp
18. har du nån sjukdom? - Beror på om man ser psykiska saker som det.
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - Gillar inte direkt någon så nu, men förr har jag.
20. har du en gris? - Nej?
21. har du en plattång? - Japp
22. har du en bror? - Nope
23. har du sjukt bra humor? - Ibland i alla fall
24. är du brunett? - Nope
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Nja
26. tycker du om hästar? - Fina
27. har du en hund? - Japp
28. har du skilda föräldrar? - Nej

29. har du gått på simskola? - Inte vad ja minns mer än på idrotten
30. har du sagt bög till en kille? - haha japp
31. har du sagt fitta till en tjej? - Yes
32. har du fuskat? - hm.. nja...
33. har du en teve på ditt rum? - yes
34. har du lunar? - haha hade
35 har du MSN? - Hade nu är det ju skype
36. har du en syster? - Nej
37. har du bruna ögon? - Nope
38. gillar du att fota? - Japp!
39. har du sett dig själv brinna? - Nej? 
40. hjälper du dina vänner? - Så mycket jag kan
41. gillar du tacos? - namnamnam
42. tycker du att du är söt? - Nej
43. har du dansat? - haha ja
44. har du spelat fotboll? - Idrotten?
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - hm.. trodde.. vet ej längre
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej..
47. har du ätit sniglar? - Nej..
48. äger du en locktång? - Nope
49. gillar du att tugga tuggummi? - jadå
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - Missar väl ibland, men försöker
51. gillar du kläder? - mmmmmh!
52. hatar du falska vänner? - Vem tycker om det?!
53. gillar du räkna matte? - Nope
54. älskar du någon nu? - Nej
55. har du gråtit inför en vän? - haha ja
56. kan du sjunga? - Nej
57. har du sett nån dö? - ett husdjur
58. säger du vad du vill? - beror på
59. är du stor? - hm.. avgör det du. 
60. vad är ditt hela namn? - Sandra Linnéa Hartikka 
61. kan du tala spanska? - Hola?
62. är du kortare än 1.60? - Nej
63. älskar du sommaren? - JA! <3
64. älskar du vintern? - Ibland
65. har du mer än 6 par skor? - japp
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - haha nej
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Lever i dom. 
69. gillar du att städa? - Ibland
70. gillar du att sova länge? - om ja gör! 
71. har du vart med om en olycka? - öhm.. beror på vad man klassar som olycka.
72. är du förvirrad? - Nope
73. har du mer än 6 par byxor? - haha ja
74. har du förlorat en vän? - japp....
75. gillar du att shoppa? - JA!
76. har du varit i paris? - Nope
77. gillar du ormar? - ja söta saker
78. klarar du dej själv? - Japp
79. har du lagat mat? - Ja?
80. är du klantig? - Ibland
81. har du foppatoffler? - Yes
82. har du mer än 20 låtar på din data? - ja?
83. sminkar du dej innan skolan? - När jag gick i skola, ibland.. 
84. har du träffat en kändis? - Yes
85. har du mer än 7 par nagelack? - haha ja.
86. har du busringt? - Yes
87. har du skällt på din bror? - ...
88. har du en vän som skiter i dig? - haha, typ.. Idiot :*
89. har du velat göra saker men vågar inte? - JappJapp
90. sover du med nått gosedjur? - Nej
91. har du åkt nånstans utan att du får? - Japp
92. vill du bara bort ibland? - aaah!
93. har du tältat? - Japp
94. har du brännt dig? - Yes 
95. har du lekt med levande ljus ? - Japp japp
96. har du lekt anden i glaset? - Nej
97. skäms du ibland? - Japp
98. bor du i skåne? - Nej Dalarna?
99. gillar du hip hop/rap musik? - Vissa låtar
100. är du på sista frågan nu? - Öppenbarligen inte
101. är du singel? - Ja
102. har du åkt flygplan nån gång? - Japp
103. är du romantisk? - Så ocharmig så det finns inte, Har glömt hur man är romantisk haha
104. är du blyg? - Ibland
105. har du svarat på alla frågor? - ja det är ju sista?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy - 1 februari 2017 01:40

Har under de senaste dagarna börjat saknar att blogga en hel del. Efter att ha varit på två läkarbesök idag bestämt mig att blogga igen eller i alla fall försöka. Men det är så mycket som händer och det är svårt att hinna med blogg + livet. Men ska g...

Av Sandy - 27 juni 2016 17:59


Idag är en sån där dag jag bara vill göra mig lite fint. Så det vad dags att färga håret åter igen samt äta lite thai-mat. Nu ska vi bara vänta på att färgen ska värka klart så jag blir rödhårig åter igen. En kaffe på detta och livet känns sådär bra ...

Av Sandy - 21 juni 2016 22:11

Bra att jag uppdaterade om att jag skulle starta en resa men aldrig vad jag gjorde. Den 21 December började jag gå på en diet med shaker som heter Modifast. Skulle enbart dricka det fyra gånger om dagen tills den 18 Januari detta år. För den dagen fi...

Av Sandy - 18 december 2015 12:21

Att veta att det bara är 2 hela dagar kvar innan jag börjar min resa. Jag är så nervös när jag tänker på det att de är sjukt. Har Sara att prata med om allt då pappa redan åkt till stugan och inte kommer hem förens vad jag tror den 23. Sedan åker ige...

Av Sandy - 15 december 2015 23:27


Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att öppna min blogg igen. Jag älskade detta så mycket så varför ska jag låta några hemska människor hålla mig ifrån något jag älskar? Men det är så mycket som hänt sedan jag bloggade senast. Jobbar fort...

Follow on Bloglovin

           

Sandra (Sandy) är en tjej på 22 år. Bor i byn Vikmanshyttan utanför Hedemora i Dalarna. Bor tillsammans med hela familjen mamma, pappa, hunden Jax och katten Frazze. Just nu arbeter hon på Hemtjänsten i Hedemora kommun.

 

Älskar livet och tycker om att göra det där lila extra för att vara glad.

 

Här kan ni läsa om hennes liv, både upp- och nergångar och annat roligt. Planerar att bli mer aktiv med video bloggar inom en snar framtid.

 

Har ni några frågor om mig så kan ni ställa dem i rutan nedan:

7 besvarade frågor

Kategorierna

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

F O L L O W !

      Instagram

.......

Senaste på: I N S T A G R A M


Ovido - Quiz & Flashcards