Direktlänk till inlägg 6 april 2014

Galen helg?

Av Sandy - 6 april 2014 23:30

Fredag: Började dagen ganska segt för jag var så trött. Sedan kom en tjej förbi och köpte min cykel så jag fick in 600kr. Sedan kom Bäkka och Sofie och hämtade upp mig och vi drog till Säter för att hämta Sofies laddare. Sedan tillbaka till mig för att göra jätte snygga skyltar till lördag. haha, Katten rymde men fick tag på han snabbt i alla fall. Sedan drog Sofie och jag och Bäkka handlade och gjorde cocos- middag. Blev skit gott! Sedan körde jag henne till Wolfart och jag drog hem för att glo serier och sedan sova.

Lördag: Vaknade runt 12 tiden och började fixa mig inför kvällen. Sofie kom förbi en snabbis innan hon drog hem igen. Senare så mötte jag Bäkka utanför skolan och vi körde till Wolfart i två bilar och sedan drog jag och Bäkka mot Säter för att möta upp Sofie och de andra där på en liten förfest så att säga.


Sedan drog vi mot Solvarbo där vi skulle festa. Var en seg kväll till en början men blev ganska kul ändå. Dansade och skratta en hel del. Sedan när klockan närmade sig halv 2 körde jag och Bäkka mot Hedemora igen för att stanna snabbt på donken och köre hem två personen där ifrån innan vi åkte till Turbo en sväng. Efter ha varit social där i typ en timme så körde jag hem Bäkka till Wolfart och sedan hem och däckade i sängen runt kl 6 på morgonen...


Söndag: Vaknade runt 12 hav 1 och då kom mamma och pappa hem ganska snart efter det. Sedan så drog jag till Elin en sväng för att käka vofflor. haha. Sedan hem igen för då hade mamma och pappa köpt Pizza, så gott kan jag säga! Ca två timmar efter det åkte jag mot Hedemora för att lämna Bäkkas saker som ar kvar i bilen och handla lite gott. Sedan dess har jag legat i sängen och halvsovit och nu ska jag äntligen sova innan man ska upp tidigt i morgon.. URK! Men blir Subway med Elin efter bilen blivit fixad. Aja, nu blir det sängen.


Här kommer lite bilder från i Lördags. XOXO

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandy - 1 februari 2017 01:40

Har under de senaste dagarna börjat saknar att blogga en hel del. Efter att ha varit på två läkarbesök idag bestämt mig att blogga igen eller i alla fall försöka. Men det är så mycket som händer och det är svårt att hinna med blogg + livet. Men ska g...

Av Sandy - 27 juni 2016 17:59


Idag är en sån där dag jag bara vill göra mig lite fint. Så det vad dags att färga håret åter igen samt äta lite thai-mat. Nu ska vi bara vänta på att färgen ska värka klart så jag blir rödhårig åter igen. En kaffe på detta och livet känns sådär bra ...

Av Sandy - 21 juni 2016 22:11

Bra att jag uppdaterade om att jag skulle starta en resa men aldrig vad jag gjorde. Den 21 December började jag gå på en diet med shaker som heter Modifast. Skulle enbart dricka det fyra gånger om dagen tills den 18 Januari detta år. För den dagen fi...

Av Sandy - 18 december 2015 12:21

Att veta att det bara är 2 hela dagar kvar innan jag börjar min resa. Jag är så nervös när jag tänker på det att de är sjukt. Har Sara att prata med om allt då pappa redan åkt till stugan och inte kommer hem förens vad jag tror den 23. Sedan åker ige...

Av Sandy - 15 december 2015 23:27


Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att öppna min blogg igen. Jag älskade detta så mycket så varför ska jag låta några hemska människor hålla mig ifrån något jag älskar? Men det är så mycket som hänt sedan jag bloggade senast. Jobbar fort...

Follow on Bloglovin

           

Sandra (Sandy) är en tjej på 22 år. Bor i byn Vikmanshyttan utanför Hedemora i Dalarna. Bor tillsammans med hela familjen mamma, pappa, hunden Jax och katten Frazze. Just nu arbeter hon på Hemtjänsten i Hedemora kommun.

 

Älskar livet och tycker om att göra det där lila extra för att vara glad.

 

Här kan ni läsa om hennes liv, både upp- och nergångar och annat roligt. Planerar att bli mer aktiv med video bloggar inom en snar framtid.

 

Har ni några frågor om mig så kan ni ställa dem i rutan nedan:

7 besvarade frågor

Kategorierna

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

F O L L O W !

      Instagram

.......

Senaste på: I N S T A G R A M


Ovido - Quiz & Flashcards