Alla inlägg under april 2015

Av Sandy - 10 april 2015 22:34

Så mycket skit de varit senaste tiden. Det är något sjukt. Människor är idiote helt enkelt. Förstår seriöst inte hur någon står ut att leva så här. Våran värld är så fuckad att de finns inte.


Har inte skrivit på bloggen på as länge och kommer nog inte bli så mycket mer än detta. Jag får tydligen inte leva mitt liv utan att folk ska hålla på att lägga sig det. Jag har börjat stänga nästan alla ute. Jag vet att folk inte kan hålla sin käft för alla ska glappa till minst en osv osv osv. Allmänt trött på denna värld och vill inget annat än krypa ner under en sten och försvinna för att slippa allt detta. Så tyvärr så säger jag tack och hej på bloggen på obestämd tid, tills jag känner att jag får leva mitt liv ifred.


 

Follow on Bloglovin

           

Sandra (Sandy) är en tjej på 22 år. Bor i byn Vikmanshyttan utanför Hedemora i Dalarna. Bor tillsammans med hela familjen mamma, pappa, hunden Jax och katten Frazze. Just nu arbeter hon på Hemtjänsten i Hedemora kommun.

 

Älskar livet och tycker om att göra det där lila extra för att vara glad.

 

Här kan ni läsa om hennes liv, både upp- och nergångar och annat roligt. Planerar att bli mer aktiv med video bloggar inom en snar framtid.

 

Har ni några frågor om mig så kan ni ställa dem i rutan nedan:

7 besvarade frågor

Kategorierna

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

F O L L O W !

      Instagram

.......

Senaste på: I N S T A G R A M


Ovido - Quiz & Flashcards